12.06 – piątek

 

Idziemy do zoo.

1. Kochani Rodzice, obejrzyjcie z dziećmi filmy:

https://www.youtube.com/watch?v=rndOC2p0ULU

https://www.youtube.com/watch?v=ZYdfmA2l8ns

 

 

2. Zapytajcie dzieci co to jest ZOO?  ( tworzenie ogrodów zoologicznych dla zagrożonych gatunków)

 

3. Czas na trening pamięci – kto szybciej zapamięta Wy, Kochani Rodzice, czy przedszkolaki - Jan Brzechwa - ,,ZOO”

 

Matołek raz zwiedzał ZOO

I wołał co chwila ,,O – O”

,,Jaka brzydka papuga!”

,,Żyrafa jest za długa!”

,,Słoń za wysoki!”

,,A po co komu te foki!”

,,Zebra ma farbowane żebra!”

,,Tygrys chętnie by mnie stąd wygryzł!”

,,Na, a zajrzyjmy pod daszek:

Żółw tuś, – bratku tuś!”

,,A to? Ptaszek

Niezły ptaszek – struś!”

Wreszcie zbliża się do wielbłąda,

Uważnie mu się przygląda

I powiada wskazując na niego przez kraty:

,,Owszem, niezły! Niczego. Szkoda tylko, że garbaty!”

 

 

4. Zabawy, z wykorzystaniem elementów metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.

Jakie zwierzęta można zobaczyć w ZOO ? - krótkie odpowiedzi dzieci na pytanie

Zaproszenie do wspólnej zabawy w zwiedzanie zoo.

 

-„wąż”- pełzanie na brzuchu bez użycia rąk;
- „papugi”- naśladowanie ruchów rodzica- dyrygenta, słuchanie instrukcji słownych;

- „czapla” – chodzenie z wysoko uniesionymi kolanami;
- „ paw”- chodzenie w przysiadzie z rękami splecionymi na plecach;

- „ tygrys w tunelu”- dzieci tworzą tunel;
- „ kangury” podskoki w parach- dzieci(dziecko- rodzic) trzymają się za ręce

- „lew w klatce”- partner aktywny wyzwala się z objęć;
- „hipopotam”- wyczołgiwanie spod partnera;
- „żółw”- przewracanie na boki, na plecy zwiniętego w kłębek partnera;

- „w zoo” – masażyk;

- „stonoga”-  przemieszczanie się po sali na pośladkach;
-„ małpki”- zawijanie dziecka w koc;
-„orangutany”- podskoki w parach ( z rodzeństwem, rodzicem)
-„ składanie kocyka”

- „ taniec zwierząt”- B. Strauss.

- „leniwiec”- powolne poruszanie na czworakach, przewracanie na plecy

 

 

5. Pokolorujcie obrazek. Nazwijcie zwierzęta na obrazku. Podzielcie ich nazwy na sylaby. (zał.)

  

Zabawy dodatkowe:

 

Interpretacja ruchowa wiersza „Kogo można zobaczyć w zoo?”


W zoo jest wesoło, (3 razy klaszczą)
ludzie chodzą wkoło, (obrót wokół własnej osi)
byk ma duże rogi, (podnoszą ręce do góry i wysuwają 2 palce)
bocian nie ma nogi, ( stoją na jednej nodze)
foka pływa w stawie, (dłonie na ramionach i wykonują wiatraki)
nie widać jej prawie,
słonie wodę piją (wyciągają do przodu wyprostowana rękę, drugą na plecach i machają trąbą)
niedźwiedzie się biją, (naśladują boksowanie)
sowa w domku siedzi, (krzyżują ręce na piersiach i wykonują przysiad)
boi się niedźwiedzi... (poruszają się w prawo i w lewo).

 

extreme fuck tubepatrolporn.net full movie ghatak
فديو جنس مصري sexbazar.org مشهدة افلام سكس
boobs sucking and pussy licking popsexy.net sexy gujarati girls
سكس علي الشاطئ pornarab.net هدير الهادي سكس
محارم مصرية meyzo.org رقص منزلى سكسى
raj web sex pimpmpegs.info anushka sharma hot scenes
hentai assjob series-hentai.net hentai lizard girl
سكس تنظيف tamardagan.com الشيخ العنتيل
xnxx teaching matureporntrends.com marathi sex clip
komik hentai manga comicsporn.org hentai teacher comics
indian village real sex partyporntrends.com nagin real
sex vedio indin shemaleporntrends.com masti gudi
telugu wap com pornjob.net feet sex
big cock xvideo dunato.mobi indian latest sex com
a family affair full episode freeteleseryetv.net la vida lena nov 4 2021